Wardtaal Spring naar content

Elke dag een b'tje beter

Een visuele identiteit met merkbeleving, die herkenbaarheid versterkt. Voor een verzekeraar die naast beter verzekerd óók inspireert. Onze oplossing voor een onderscheidende positionering was het ontwikkelen van een creatieve roadmap om het merk en de call to action “Elke dag een B’tje beter” te laden.

opdrachtgever
CAK Groep

over

Besured gelooft in een toekomst waarin verzekeren niet alleen beter voor jou moet zijn, maar ook voor de wereld om ons heen. Door het stimuleren van het maken van bewuste keuzes, streven zij ernaar de meest positieve verzekeringsaanbieder van Nederland te worden. Een knipoog met herkenbare alledaagse situaties, als brug tussen een goede verzekering en het een b’tje beter doen. Ieder voor zich én samen, stap voor stap naar een stralende toekomst.

credits
Aanjager: Elianne Rombout
Video: Dennis Vet
Fotografie: Annelore van Herwijnen

besured.nl

project
Campagne, Concept, logo, visuele identiteit, website

coverillustraties

Een cross mediale campagne opgezet in verschillende fases, maar steeds met het motto ‘Elke dag een B’tje beter’. Een eerste fase als conversation starter, met een positieve insteek en vrij te interpreteren door individuen. Gevolgd door een tweede fase waarin herkenbare beelden inspireren om het samen elke dag een b’tje beter te doen. Tot slot een activerende fase, die aanzet om je in te schrijven en onderdeel te worden van Besured.

 

Besured Thumb copy @x
Besured Billboard