Ontdek ons werk op het gebied van visuele communicatie Skip to content

Every day a B'it better

A visual identity with brand experience that strengthens recognition. For an insurer that not only provides better coverage but also inspires. Our solution for a distinctive positioning was to develop a creative roadmap to imbue the brand and the call to action “Every day a B’it better”.

client
CAK Groep

about

Besured believes in a future where insurance should not only be better for you but also for the world around us. By encouraging conscious choices, they aim to become the most positive insurance provider in the Netherlands. A nod with recognizable everyday situations, bridging the gap between good insurance and doing a bit better. Each for themselves and together, step by step towards a radiant future.

credits
Driver: Elianne Rombout
Video: Dennis Vet
Photography: Annelore van Herwijnen

disciplines
Campagne, Concept, logo, visual identity, website

coverillustraties

Een cross mediale campagne opgezet in verschillende fases, maar steeds met het motto ‘Elke dag een B’tje beter’. Een eerste fase als conversation starter, met een positieve insteek en vrij te interpreteren door individuen. Gevolgd door een tweede fase waarin herkenbare beelden inspireren om het samen elke dag een b’tje beter te doen. Tot slot een activerende fase, die aanzet om je in te schrijven en onderdeel te worden van Besured.

 

Besured Thumb copy @x
Besured Billboard