Brand awareness - Wardtaal Creative Agency Spring naar content

Brand awareness

Eigenheid in ondernemen is belangrijker dan ooit. Dat weten wij van Wardtaal als geen ander. Vijftien jaar brand awareness in Breda heeft ons geleerd dat iedere ondernemer zijn bedrijf graag onderscheidend profileert. Of het nu gaat om een herpositionering of om  het ontwikkelen van een productlijn, met het uitrollen van een helder communicatietraject creëren we voor elke ondernemer een wereld waarin zijn doelgroep verwelkomd wordt.

In de zoektocht naar indrukwekkende brand awareness wordt Wardtaal niet alleen gedreven door de schoonheid van een visuele identiteit of verpakkingslijn, maar zeker ook door het succes ervan. Wij van Wardtaal maken graag mooie dingen, maar we willen vooral dat ze wérken voor onze opdrachtgevers, zij willen immers een boodschap overbrengen. En wij willen die boodschap onvergetelijk maken. Bij elke klus – groot of klein – stellen we ons datzelfde doel. Noem ons vakidioten, of idealisten zo je wilt, maar Wardtaal geeft zichzelf volledig.

Brand awareness moet indruk maken, vinden wij. Dan pas is ze zinvol, dan pas is ze de moeite waard. Daarom speuren we bij Wardtaal naar de bijzondere, soms ongrijpbare factor van een goed ontwerp. Die factor schuilt ergens in de eindeloze oplossingen voor een vraagstuk. Om ’m te vinden, halen we alles overhoop. We gaan door tot we de opdrachtgever én onszelf hebben verrast. Tot we een ontwerp hebben dat indruk maakt.

De klussen die wij aanpakken, variëren van een grondige (her)positionering tot acute vormgevingsvragen. Bij alle visuele communicatie weten onze klanten: Bel Ward. En al is de deadline nog zo strak, we volgen onze methodiek. Zo komen we de gekste beloftes na.

Wardtaal omarmt relevante trends in communicatie, zonder bestaande waarden over boord te gooien. We laten creativiteit niet beperken door media en middelen, we sluiten niets bij voorbaat uit. Zo hebben we in de loop der jaren de meest uiteenlopende dingen gemaakt, zowel fysiek als digitaal. Van campagne tot congres en van visuele identiteit tot interactie-ontwerp. Vaak zet je juist in de combinatie daarvan een compleet beeld van jezelf neer. Die uitdaging gaan we graag aan.

Creatieve concepten behoren tot het domein dat je niet kunt automatiseren of rationaliseren. Soms willen we worden verrast door een idee, geraakt door een metafoor, of gewoon iets tastbaars in handen krijgen. Een onuitwisbare indruk, daar zijn wij constant naar op zoek.

Wardtaal is een klein team van ontwerpers met een groot netwerk aan professionals, die ons op allerlei terreinen ondersteunen. Want een goed ontwerp is pas succesvol als het goed in praktijk wordt gebracht. Onze vaste leveranciers zijn minstens net zulke vakidioten als wij, dus maken we nóg meer indruk. We zijn ambitieuze ontwerpers, maar ook best aardig en op z’n tijd zelfs een beetje grappig. Voor ontwerpers.

Disciplines

Visuele identiteit

Creatieve strategie
Corporate identity
Correspondentieset
Branding

Interactief ontwerp

Web- en app design
Animatie
Emailings
Bedrijfspresentatie

Campagnes

Uitnodigingstraject
Activatie project
Storytelling
Brand awareness

Congressen en events

Congres en event identiteit
Decor en stage design
Signing
Installatie en object

Onze opdrachtgevers