The plant is our hero Cosun - Wardtaal Creative Agency Spring naar content

The plant is our hero

Aardappelen, suikerbieten en cichoreiwortels. Nooit gedacht dat we het er bij Wardtaal zo vaak over zouden hebben!

Anita Roothans
2 minuten lezen

Ze komen bijna dagelijks voorbij. Nog nét niet tijdens de lunch, want dan eten we het liefst vers belegde broodjes. Maar wel als we bezig zijn met bijvoorbeeld een infographic, personeelsblad, website, campagne, ledenportaal, brochure, illustratie, award, boek, of…
Noem maar op! Wat het ook is, wij helpen Cosun steeds weer hun verhaal in de juiste vorm te vertellen. En zo komt hun visuele identiteit bij ons verder tot leven!

Cosun-website-wardtaal_06_Cosun_Infographic_Tiny

Wij denken mee, geven advies en helpen met creatieve oplossingen voor diverse communicatie uitdagingen. We houden overzicht, doordat we kritisch en proactief zijn. Geen probleem voor Cosun, want dat helpt hen juist de goede kant op te bewegen. Zowel bij interne als externe communicatie.

Zonder dat je het in de gaten hebt kom je de producten van Cosun overal tegen. Denk aan een portie friet, de stroop op je pannenkoek of aan een plakje ontbijtkoek.

Plant power
Wij helpen Cosun bij het visualiseren van hun toekomstplannen en begrijpen steeds beter dat de plant hun held is. Bij elk project komt het weer terug. Plant power! Cosun erkent het enorme potentieel van planten. Ze weten dat heel goed om te zetten naar praktische oplossingen voor alledaagse toepassingen.

Zonder dat je het in de gaten hebt kom je de producten van Cosun overal tegen. Denk aan een portie friet, de stroop op je pannenkoek of aan een plakje ontbijtkoek. Ook levert Cosun ingrediënten voor bijvoorbeeld ijs, diervoeding of vleesvervangers. En zelfs als je een wasje draait, jezelf opmaakt of een nieuw behangetje tegen de muur plakt… dat doe je allemaal samen met Cosun.

Interessant. Cosun heeft ons aan het denken gezet. Wij duiken er dieper in en brengen de organisatie in kaart. Zo heeft Cosun een heldere ambitie voor 2030: ze worden 100% plantaardig, 100% circulair en 100% transparant. Genoeg informatie om een goede basis te creëren voor het effectief inzetten van de visuele identiteit. Bij elk project nemen we de ruimte om diverse invalshoeken te belichten en uit te werken. Zo groeien we steeds meer naar elkaar toe. Super leuk! Op deze manier kunnen wij bijdragen aan één Cosun. En dat was precies waar zij naar op zoek waren!