Creative Agency Breda
Een nieuwe visuele identiteit komt nooit alleen, maar gaat altijd gepaard met ambitie, een stevige positionering of nieuwe koers. Wie zijn wij, waar willen we naar toe en met wie? En vooral waarom? Vanuit onze propositie: ‘Creatieve storm, krachtig ontwerp.’ brengt Wardtaal energie in organisaties en krachtig ontwerp naar buiten”.
Wij krijgen energie van enthousiaste ondernemers en organisaties met intrinsieke motivatie om iets in beweging te brengen. Waarbij bij de mensen achter de organisatie het glas half vol is, ambitieus en enthousiast over hetgeen ze doen en ontwikkelen. Daardoor raken wij geïnspireerd, waardoor wij actief kunnen meedenken in visuele oplossingen.
Positionering
Een organisatie visueel inhoudelijk laden is wat we doen bij Wardtaal. De afgelopen jaren hebben we veel organisaties verder geholpen met onze strategische benadering. Dit gaat gepaard met een plan en methodiek die zorgt dat we de juiste informatie krijgen die als ingrediënten dienen voor het concept. Stap voor stap ontwikkelen we dit tot een volledig traject. Een traject waarbij we de eigenheid van een organisatie destilleren. Dit dient als uitgangspunt voor het avontuur naar een nieuwe visuele identiteit of campagne. In het voortraject ontstaat er verdieping waardoor we meer grip krijgen op het gehele proces. Dit heeft een positieve invloed op het resultaat.
Maar waar begint onze aanpak? Uiteraard met een goede kop koffie. Het liefst op locatie waar we de sfeer kunnen proeven. Kijken hoe het reilt en zeilt binnen de organisatie. Hoe is deze ontstaan, waarom heeft de organisatie bestaansrecht en wat is de koers die ze gaat varen.
Nieuwsgierig? We worden blij van toffe
projecten en nieuwe contacten.
Bel +31 (0)76 51 51 677 of mail post@wardtaal.nl
Inside Out
Om dit helder te krijgen hebben we drie beweegvelden waarin we ons begeven. Van binnen naar buiten. Dit begint bij de organisatie met de bekende waaromvraag, merkverhaal en niet onbelangrijk de kernwaarden. Bereiden we dit proces intern uit? Hoe kun je het DNA van jouw organisatie aan laten sluiten bij je collega’s en stakeholders of misschien nog beter wie past er bij je organisatie? Intern is er veel te communiceren en te verbinden, middels employer branding bijvoorbeeld. Het derde beweegveld is het proces naar buiten. Hoe zet ik mijn product of dienst in de markt en wie is de doelgroep? Wie is er nog meer actief in de sector en hoe profileert die organisatie zich.
Drie inzichtelijke beweegvelden waarop wij inzetbaar zijn. Onze expertise kunnen we op verschillende manieren inzetten. From scratch, vanuit een herpositionering of vanaf het uitrollen van een bestaande positionering.
Waar kunnen we jouw organisatie bij ondersteunen, we haken graag aan!
Disciplines
Visuele identiteit
Creatieve strategie
Merk identiteit
Correspondentieset
Branding
Interactief ontwerp
Web- en app design
Animatie
Emailings
Bedrijfspresentatie
Campagnes
Uitnodigingstraject
Activatie project
Storytelling
Brand awareness
Congressen en events
Congres en event identiteit
Decor en stage design
Signing
Installatie en object