Spring naar content

Brand value by design

Het whitepaper Brand value by design is nu verkrijgbaar! Samen met strateeg & kritische vriend Roel Stavorinus hebben we het white paper ‘Brand value by design’ ontwikkeld. Investeren in merken en design is een verstandige keuze. Maar waar zit ’m dat precies in?

 

Ward Monné
< 1 minuut lezen

Merkwaarde én merkwaarde oftewel: brand value en brand equity. Wat is het verschil? Lees hoe andere merken investeren in design. Laat je inspireren door de bijgevoegde tool waarmee je onderzoekt hoe goed jouw merk scoort op het gebied van branding & design. Waar blinkt jouw onderneming in uit? Waar liggen jouw kansen? Lees verder

20200039-WRD_Whitepaper_Social_Linkedin

…In deze whitepaper ga ik in op merkwaarde en wat dat is. De insteek was om vat te krijgen op de uitdrukking van merkwaarde in financiële termen. Maar zoals je zult lezen is dat een terrein met een dikke laag mist waar je maar moeilijk echt vat op krijgt. Interessanter vind ik het om te kijken naar de knoppen waar je aan moet draaien om een sterk merk te maken en een merk te laten groeien. Want die knoppen zijn wel degelijk te vinden. En gesteund door onderzoek, ook dat nog.

Als afsluiter bied ik je een tool. Ik vind het belangrijk om iets praktisch mee te geven, een instrument waarmee je zelf aan de slag kunt met je eigen merk. In dit geval een instrument waarmee je zelf eens kritisch naar je merk kan kijken. Waar scoor je goed en waar moet je misschien een tandje bijzetten?… Lees verder